dinsdag 19 oktober 2010

Roberto

Mijn naam is Roberto Rinaldo Vanan. Ik ben geboren in Paramaribo op 31 december 1980. Daar woon ik nog steeds. Ik ben chauffeur bij garage Ashruf en ik heb een heel leuke en gezellige groep ontmoet: TRIVELINO dus! De mensen zijn gezellig en leuk, gezellige toeristen en ze doen helemaal niet moeilijk. Ze hebben mij gevraagd om mee e gaan naar Nickerie in onze bus, en ik vind dat wel een belevenis. Ik eet gezellig mee en kan hier zelfs een paar vrienden ontmoeten.
Hele fijne klus en ze doen het uitstekend goed, dat mag gezegd worden!!!! Ik hoop dat ze heel gauw weer terug komen naar Suriname. In dat geval staat mijn bus weer voor ze klaar.

2 opmerkingen:

Peter en Rika zei

Hallo Allemaal,

Nog een keer proberen een reactie te laten horen op de zo fantastische reis Suriname.
Vele keren hebben wij het geprobeerd . Tot nu toe hebben wij onze reactie nergens zien staan,.
Vandaag de man van Vera gebeld. Hij geeft precies aan wat wij ook doen, maar helaas.
Nog 2 dagen in de hitte. Het is hier vandaag 11 gr. Mensen dat wordt wennen voor jullie.
Maar na zo´n mooie reis moet dat geen probleem zijn.
Heel veel liefs voor een ieder en voor straks een hele goede terugreis. Peter, Rika

Anoniem zei

Hallo daar, jullie zien erg veel daar en met de repetities en uitvoeringen gaat het goed merk ik.
Joury, hebben jullie nog Nieuw Amsterdam, Dolfijnen, de Corantijn rivier en krokodillen/ bigipan gezien? Hoe heet de bezochte tempel? Zie uit naar de foto's.
Woensdag weer naar Paramaribo en veel zien en donderdag weer richting vliegveld. Nog veel plezier daar, geniet ervan. Pap en Judith